Kategorier

Arkiv

Ajöss MP

Jag har i slutet av juni 2011 valt att lämna Miljöpartiet de Gröna och avsagt mig mina förtroendeuppdrag i Marks kommun. Jag har aldrig hymlat med att jag inte alltid har kunnat stå bakom alla beslut som MP Mark har tagit under åren. Men jag har alltid sagt att så länge jag stödjer MP på riks så är jag kvar som medlem. Tyvärr har jag inte känt att jag längre kan stå för den politik riks driver då MP verkar utvecklas till Maktpartiet de Gröna, vilket är mer intresserat av att göra uppgörelser till höger och vänster för att få vara med och stå i centrum än att vara trogen sina ideal och partiprogram.

Jag kommer hålla mig från partipolitik och om intresset återkommer så är det val först 2014 så jag har lång betänketid.


One Comment on “Ajöss MP”

  1. Malin Lundquist skriver:

    Kolla in Gröna partiet.
    http://www.facebook.com/#!/pages/Gr%C3%B6na-partiet/203056396403170
    (Hemsida på g.)

    Ideologiskt, tillväxtkritiskt och ekologiskt, vänder sig emot makt för maktens skull.


Kommentera

